Slab track vs Ballast Track
Nawierzchnia podsypkowa (ballast track) vs nawierzchnia na betonie (slab track) – część I Koszt. Wiele osób zastanawia się jakie są różnice pomiędzy zastosowaniem nawier
Rail Calculator wspomaga geodetów i projektantów na różnych etapach projektowania i konstrukcji toru kolejowgo.
Różne moduły mogą zostać użyte aby przetwarzać duże wiązki danych geometrycznych.
Dostępne moduły:
Moduł Converter zamienia tabulowaną geometrie toru w planie lub profilu na format zgodny z Leica GSI.
Jest pomocny kiedy oprogramowanie projektowe lub geodezyjne produkuje dane w formacie tabulowanym natomiast sprzęt używany podczas konstrukcji używa formatu Leica GSI.
Dzięki Converterowi nie ma potrzeby zmiany całego systemu oprogramowania lub wymiany sprzętu.
Po prostu konwertuj dane wyjściowe w odpowiedni format.
Moduł Rotator pozwala konwertować listę punktów w pobliżu toru pomiędzy dwoma układami odniesienia. Dane wejściowe to lista punktów jako dystans od osi toru w płaszczyznie poziomej i pionowej. Ten dystans danych wejściowych bierzę pod uwagę przechyłkę, czyli układ odniesienie jest obrócony o kąt przechyłki.
Dane wyjściowe bę się składać z tych samych punktów ale mierzonych w układzie odniesienia, którego osie przebiegają w absolutnym poziomie i pionie bez uwzględnienia przechyłki toru.
Moduł Alignment cutter przyjmuje dane wejściowe liste puntów definiujących geometrie toru. Plik wejściowy może pokrywać całą długość toru.
Dla zdefiniowanego przez użytkownika punktu początkowego i końcowego moduł wygeneruje plik wyjściowy którego zakres będzie ograniczony pomiędzy zdefiniowanymi przez użytkownika punktami.
Wartości parametrów dla punktu początkowego i końcowego zostaną obliczone na podstawie relacji liniowej pomiędzy dwoma najbliższymi punktami.
Jeśli potrzebujesz specyficznego rozwiązania dopasowanego do potrzeb Twojej firmy skontaktuj się z nami:
Oprogramowanie: software@inzynieriakolejowa.pl
Chętnie dopasujemy moduły lub opracujemy nowe dla potrzeb naszych klientów.
Odnośnie licencji lub kopii oprogramowania skontaktuj się z nami:
Licencje: license@inzynieriakolejowa.pl
W przypadku problemów z oprogramowaniem lub potrzeby pomocy związanej z jego działaniem skontaktuj się z nami:
Wsparcie: support@inzynieriakolejowa.pl
Inżynieria Kolejowa
os. Kłodne 184, 34-451 Tylmanowa
NIP(EU VAT NUMBER): PL7352625866
REGON: 123204368
Zachęcamy do kontaktu przez WhatsApp pod numerem:
00 966 555 125 410
Kontakt telefoniczny + 48 12 350 51 77
Inżynieria Kolejowa
os. Kłodne 184, 34-451 Tylmanowa
NIP(EU VAT NUMBER): PL7352625866
REGON: 123204368
Nawierzchnia podsypkowa (ballast track) vs nawierzchnia na betonie (slab track) – część I Koszt. Wiele osób zastanawia się jakie są różnice pomiędzy zastosowaniem nawier
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |