Showing all 3 results
Młot Cobra™ TT zoptymalizowano do zastosowań związanych z kolejnictwem, w szczególności do podbijania toru kolejowego. Regulacje wysokości / przechyłki nawierzchni przeprowadza się za pomocą lewarków a następnie podbija się podkłady w sekcji podszynowej przy pomocy młotów Cobra TT. Najlepiej pracuje się w zespole dwóch lub czterech młotów. Pracuje on z relatywnie wysoką częstotliwością 1620 uderzeń/min. Energia uderzenia jest wystarczająco wysoka, żeby zagęścić tłuczeń pod podkładem i na tyle niska, żeby uniknąć rozdrobnienia tłucznia.
PARAMETRY TECHNICZNE:
• Typ silnika – dwusuw, jednocylindrowy, 90 cm3
• Moc silnika – 2KM
• Mieszanka benzynowo – olejowa 2 %
• Poziom wibracji – 3,80 m/s2
• Siła udaru – 40 J
• Ilość uderzeń – 720-1620 1/min
ZALETY:
• Młoty TTe mają zawory dekompresyjne i zapłon elektryczny. Ułatwia to ich uruchamianie w każdych warunkach pogodowych.
• Ważące zaledwie 24 kg urządzenie Cobra™ łatwo przenosić i przewozić w bagażniku samochodu.
• System HAPS (Hand Arm Protection System) sprawia, że urządzenie Cobra™ jest rozwiązaniem unikalnym. Umożliwia ono wykonywanie ciężkich prac dwukrotnie dłużej niż inne spalinowe modele młotów.
Możesz zamówić także na:
Nowa, lekka konstrukcja oraz zmniejszona waga urządzenia, zmniejsza uczucie zmęczenia załogi. Do minimum zostały również zmniejszone wibracje przenoszone na ręce i ramiona operatora dzięki zastosowaniu opatentowanej technologii podwójnego tłumienia wibracji. Urządzenie idealne do uzyskania długotrwałej geometrii toru w czasie poniżej 2min/podkład. Zapewnia optymalne parametry podbicia toru. Korekcja błędów geometrii toru która utrzymuje się przez długi czas i zapewnia bezproblemową eksploatację. Posiada wymienne narzędzie ubijające wykonane ze stali odpornej na zużycie, nowoczesny czterosuwowy silnik firmy Dolmar.
Możesz zamówić także na:
Lekka konstrukcja, mała waga urządzenia, zmniejsza uczucie zmęczenia załogi. Do minimum zostały również zmniejszone wibracje przenoszone na ręce i ramiona operatora dzięki zastosowaniu opatentowanej technologii podwójnego tłumienia wibracji. Urządzenie idealne do uzyskania długotrwałej geometrii toru w czasie poniżej 2min/podkład. Zapewnia optymalne parametry podbicia toru. Korekcja błędów geometrii toru która utrzymuje się przez długi czas i zapewnia bezproblemową eksploatację. Posiada 2-suwowy silnik Kawasaki.
Możesz zamówić także na:
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |